Procedura reklamacyjna
Do złożenia reklamacji i wymiany towaru potrzebne są:
dokładny opis wady
przedstawić dowód zakupu towaru
towar nie może nosić śladów zużycia i musi być kompletny, nieużywany, w oryginalnym opakowaniu ze wszystkimi metkami od producenta
dokładny opis żądania wymiany
nieuszkodzony towar należy dostarczyć na adres: AXland.cz s.r.o., Poděbradova 1442/109, 702 00, Ostrava
przesyłki z płatnością przy odbiorze nie będą przyjmowane
koszt wymiany towaru w całości pokrywa kupujący
Reklamacje muszą być załatwione bez zbędnej zwłoki w terminie przewidzianym prawem, tj. w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki, chyba że sprzedawca i konsument pisemnie uzgodnią dłuższy termin. Jeśli produkt jest reklamowany po upływie okresu gwarancji lub jeśli wada została spowodowana przez klienta lub wada została spowodowana przez czynniki, które nie są objęte
warunkami gwarancji producenta produktu obowiązującej w Republice Czeskiej. Niniejsza procedura reklamacyjna została przygotowana zgodnie z Kodeksem Cywilnym, klient jest zobowiązany do zapoznania się z nią i kupując towar zgadza się z nią i zobowiązuje się do jej przestrzegania. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszych zasad reklamacji bez uprzedniego powiadomienia.